Ph.D. (Marketing), Universiti Sains Malaysia, Malaysia
Phone : 0-7727-8873 ภายใน 8966
E-mail : Siripat.c@psu.ac.th, siripat2522@gmail.com
Research Interests:
Principle of Marketing
Retail Management
Business Plan
Business Research
Research Methodology II
Research Interests:
Chodchuang, S. and Haron, M.S. (2008, December). The relationship of employee service and servicescape with customer experience of retail industry in Thailand: Conceptual Model.Paper presented at the Asian Academy of Management Conference, Malaysia.
Chodchuang, S. and Haron, M.S. (2010, July). Servicescpae and sensorial customer experience in Thailand department store. Paper presented at International Conference on Innovation Marketing and Management, Thailand.
Chodchuang, S. and Haron, M.S. (2012, June). Cognitive Customer Experience of women shopper in personal interaction in Thailand department store. Paper presented at Magscholar Conference, Hungary.
ไพศาล ฤทธิกุล เกษราภรณ์ สุตตาพงค์ สิริภัทร์ โชติช่วง และสุรินทร์ ชุมแก้ว. (2560). กลยุทธ์การจัดการภาพลักษณ์องค์กรเพื่อพัฒนาธุรกิจบริการ. วารสารปัญญาภิวัฒน์ ปีที่ 9 ฉบับที่ 1 เดือนมกราคม-เมษายน.
ไพศาล ฤทธิกุล และสิริภัทร์ โชติช่วง. (2560). อัตลักษณ์ขององค์กรที่ส่งผลต่อความจงรักภักดีของกลุ่มลูกค้าธนาคารต่างชาติ กรณีศึกษาธนาคารไอซีบีซี (ไทย) จำกัด (มหาชน). วารสารการจัดการ ปีที่ 6 ฉบับที่ 3 เดือนกันยายน-ธันวาคม.
นนทิภัค เพียรโรจน์ สิริภัทร์ โชติช่วง และ ณัฐมน ราชรักษ์. (2558). การเชื่อมโยงเส้นทางและการส่งเสริมการตลาดโปรแกรมการท่องเที่ยวเชิงประวัติศาสตร์และวัฒนธรรมของกลุ่ม 4 จังหวัดในภาคใต้ของประเทศไทย. วารสารวิทยาการจัดการ ปีที่ 32 ฉบับที่ 2 เดือนกรกฎาคม-ธันวาคม.
Chodchuang, S. & Haron, M.S. (2012). Cognitive Customer Experience of Women Shopper in Personal Interaction in Thailand’ Department Store: an examination of the influence of previous experience. Business Management Dynamic Journal, Vol.1, No.10, P.10-21.
-